Winkel van sterren restaurant OLIVIJN*
Lekkerste winkeltje van Haarlem
Exclusieve delicatessen en cadeau’s
Verzenden & retourneren

Verzenden & retourneren

Onze verzendmethodes: 

- Ophalen in de winkel: Dit houdt in dat je jouw bestelling bij ons in de winkel in Haarlem komt ophalen. Op het moment dat je de bestelling bij ons hebt geplaatst ontvang je een bevestigingsmail, daarin vind je een link waarmee je een afspraak kan inplannen om je bestelling op te halen in onze winkel. Op deze manier kunnen wij ervoor zorgen dat je bestelling tijdig voor je klaar staat. 

- DHL: Als je voor DHL kiest dan kunnen al onze producten worden verstuurd met uitzondering van onze versproducten en de Vuurzee (bier). Wij proberen een levertijd van 1 tot 2 werkdagen te hanteren. Dit is ook afhankelijk van de drukte bij DHL. 

- Hurby: Hurby is een one day delivery service in Haarlem e.o. (10km). Als jij voor 14:30 je bestelling bij ons plaatst en voor Hurby kiest, dan bezorgen zij jouw bestelling dezelfde dag voor 21:30. Op het moment dat jij met Hurby wilt bestellen is het handig om even de postcode check uit te voeren, zo weet je zeker dat jouw postcode binnen de bezorging van Hurby valt. Dit kan via de volgende site: https://www.hurby.app/check

Als je een bestelling op zondag/maandag/dinsdag bij ons plaatst dan zal deze bestelling op de eerstvolgende werkdag (woensdag) worden verwerkt. Wij zijn namelijk van woensdag t/m zondag geopend. 

 

Retour: 

Mocht blijken dat het product bij aankomst is beschadigd dan verzoeken wij je dit binnen 24 uur aan ons te melden met een omschrijving en foto van het product en de verpakking. Zodat wij een eventueel retour of een andere manier kunnen vinden om dit op een juiste manier op te lossen. Voedingswaren kunnen niet retour worden genomen. 

Winkel retour: Wij kunnen het ons haast niet voorstellen dat je iets zou willen terugbrengen, maar mocht dit toch het geval zijn dan kunnen wij alle producten met uitzondering van versproducten en onze wijnen retour nemen (mits deze nog gesloten zijn). Bij het retourneren hebben wij een bon of bewijs van betaling nodig. Wij geven alleen geen geld terug, maar je mag het wel ruilen naar een ander product naar keuze of een tegoedbon. 

Online retour: Op het moment dat jij toch producten uit jouw PostNL bestelling wilt retourneren dan kan dit (dit is wel voor eigen rekening). Je kan de gewenste producten dan terug stoppen in de doos. Je kan dit pakket afgegeven bij een PostNL punt. Maar je kan ook zelf vast een verzendlabel aanmaken via de site van PostNL. Het pakket kan naar het onderstaande adres worden gestuurd. Bij ontvangst van het pakket ontvang je van ons een bericht over de verdere stappen. 

Traiteur Olivijn

Gierstraat 14L

2011GD Haarlem

 

Uiteraard kan je bij twijfel of vragen altijd contact met ons opnemen via de mail of telefonisch!